BIOZONE Food Purifier

ADAKAH MAKANAN ANDA SELAMAT??

Makanan yang kita makan tidak sebaik yang kita lihat. Makanan kini mengandungi  terlalu banyak pembunuhan senyap seperti racun serangga larut air dan larut lemak dalam buah-buahan dan sayur-sayuran: antibiotik dan bakteria dalam daging, ayam, itik dan makanan laut.


BIOZONE Food Purifier menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3). Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar.

Tiub silikon yang bergred medikal akan menyalurkan ozon ke dalam air di mana makanan direndamkan. Ketika gelembung-gelembung muncul, ia menandakan bermulanya proses purifikasi makanan dalam tempoh masa yang ditetapkan.


CIRI-CIRI PRODUK


KELEBIHAN PRODUK

Berminat? Jom isi oder form ini =)

ORDER BOLEH DI BUAT DI SINI

NAMA *
NO TELEFON *
EMAIL FB *
ALAMAT UNTUK PENGEPOSAN *
ITEM YANG INGIN DIBELI *
-CODE, SAIZ,WARNA DAN PCS @
NAMA ALBUM DAN PIC NO
HARGA KESELURUHAN BAGI TEMPAHAN SAYA
**SEMENANJUNG MALAYSIA FREE DELIVERY SABAH/SARAWAK ADD RM10 SINGAPORE & BRUNEI ADD RM35
SAYA AKAN MEMBUAT PEMBAYARAN DI AKAUN NAJWA BT MAT LASAH:
TEMPOH PEMBAYARA
Saya sabar menunggu 1 MINGGU selewat2nya produk dihantar selepas membuat pembayaran:
 YA! SAYA FAHAM!! 
Saya setuju bahawa jaminan duit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN tetapi saya boleh menukar dengan ready stok :
 SETUJU 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse