White Coffee Shake


White Coffee Shake dihasilkan dengan biji kopi yang dipanggang bersama marjerin bagi menghasilkan warna kopi yang perang keemasan di samping aroma yang wangi dan tekstur yang halus. Kombinasi ini memberi kepuasan terbaik ketika menikmatinya. Penyediaan yang mudah dan cepat membolehkan anda menikmati rasa kopi putih asli pada bila-bila masa


RAMUAN
Krimer Bukan Tenusu, Gula, Kopi Arabica Larut, Kopi Robusta Larut dan Maltodextrin.

CARA PENGAMBILAN

Campurkan satu bungkus white coffee shake ke dalam 150ml air panas, kacau dan sedia untuk diminum.


RM27.50/Sekotak (20 sachets x 25g)
 penghantaran percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak

UNTUK TEMPAHAN 
hubungi najwa 0142447741

SAYA mencari AGEN diseluruh Malaysia. Hubungi 0142447741 sekiranya berminat...

"Apa yang anda makan HARI INI Untuk kesihatan anda HARI ESOK"
Fahamilah apa yang badan anda PERLUKAN....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Berminat? Jom isi oder form ini =)

ORDER BOLEH DI BUAT DI SINI

NAMA *
NO TELEFON *
EMAIL FB *
ALAMAT UNTUK PENGEPOSAN *
ITEM YANG INGIN DIBELI *
-CODE, SAIZ,WARNA DAN PCS @
NAMA ALBUM DAN PIC NO
HARGA KESELURUHAN BAGI TEMPAHAN SAYA
**SEMENANJUNG MALAYSIA FREE DELIVERY SABAH/SARAWAK ADD RM10 SINGAPORE & BRUNEI ADD RM35
SAYA AKAN MEMBUAT PEMBAYARAN DI AKAUN NAJWA BT MAT LASAH:
TEMPOH PEMBAYARA
Saya sabar menunggu 1 MINGGU selewat2nya produk dihantar selepas membuat pembayaran:
 YA! SAYA FAHAM!! 
Saya setuju bahawa jaminan duit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN tetapi saya boleh menukar dengan ready stok :
 SETUJU 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse