Bio Ever Nano Cream


BioEver Nano Cream menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano seperti Pegaga (Centella Asiatica), Wild Yam (Dioscorea Villosa) dan Kacang Soya (Glycine Soja) secara terus ke dalam darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Saiz liposom yang kecil boleh menghantar dan membebaskan rumusan aktif yang diperlukan dengan tepat ke dalam badan. Pegaga menggalakkan penyembuhan luka dan merangsang sintesis kolagen. Wild Yam dan Kacang Soya pula mengandungi rumusan yang boleh mengaktifkan hormon tumbuh-tumbuhan yang mirip dengan aktiviti hormon badan.


KEBERKESANAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Berminat? Jom isi oder form ini =)

ORDER BOLEH DI BUAT DI SINI

NAMA *
NO TELEFON *
EMAIL FB *
ALAMAT UNTUK PENGEPOSAN *
ITEM YANG INGIN DIBELI *
-CODE, SAIZ,WARNA DAN PCS @
NAMA ALBUM DAN PIC NO
HARGA KESELURUHAN BAGI TEMPAHAN SAYA
**SEMENANJUNG MALAYSIA FREE DELIVERY SABAH/SARAWAK ADD RM10 SINGAPORE & BRUNEI ADD RM35
SAYA AKAN MEMBUAT PEMBAYARAN DI AKAUN NAJWA BT MAT LASAH:
TEMPOH PEMBAYARA
Saya sabar menunggu 1 MINGGU selewat2nya produk dihantar selepas membuat pembayaran:
 YA! SAYA FAHAM!! 
Saya setuju bahawa jaminan duit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN tetapi saya boleh menukar dengan ready stok :
 SETUJU 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse