SABUN Marine Essence

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.



Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.


Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!

BAHAN-BAHAN UTAMA / KELEBIHAN




 RM105.00 (100G x 3BARS)
 penghantaran percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak

UNTUK TEMPAHAN 
hubungi najwa 0142447741

SAYA mencari AGEN diseluruh Malaysia. Hubungi 0142447741 sekiranya berminat...

"Apa yang anda guna HARI INI Untuk kesihatan anda HARI ESOK"
Fahamilah apa yang badan anda PERLUKAN....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Berminat? Jom isi oder form ini =)

ORDER BOLEH DI BUAT DI SINI

NAMA *
NO TELEFON *
EMAIL FB *
ALAMAT UNTUK PENGEPOSAN *
ITEM YANG INGIN DIBELI *
-CODE, SAIZ,WARNA DAN PCS @
NAMA ALBUM DAN PIC NO
HARGA KESELURUHAN BAGI TEMPAHAN SAYA
**SEMENANJUNG MALAYSIA FREE DELIVERY SABAH/SARAWAK ADD RM10 SINGAPORE & BRUNEI ADD RM35
SAYA AKAN MEMBUAT PEMBAYARAN DI AKAUN NAJWA BT MAT LASAH:
TEMPOH PEMBAYARA
Saya sabar menunggu 1 MINGGU selewat2nya produk dihantar selepas membuat pembayaran:
 YA! SAYA FAHAM!! 
Saya setuju bahawa jaminan duit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN tetapi saya boleh menukar dengan ready stok :
 SETUJU 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse