Nurich Lacto-Lite


APAKAH NURICH LACTO-LITE?
* Minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup dan Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin utk menjamin kesihatan sistem penghadaman badan kita.
* Ia adalah sinbiotik yang mengabungkan kedua-dua probiotik.
* Ia tidak mengandungi sebarang herba atau bahan kimia yang bersifat laksatif (julap)
* Ia tidak menyebabkan kekejangan perut atau cirit-birit.

APAKAH ITU PROBIOTIK?
 Probiotik ialah kumpulan bakteria berguna semulajadi yang hidup dalam saluran usus badan manusia. Ia membantu dalam memperbaiki keseimbangan ekologi kumpulan bakteria dalam saluran usus demi meningkatkan taraf kesihatan manusia.

KEISTIMEWAAN NURICH LACTO-LITE
*Tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
* keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika disimpan
*Kebolehan melekat pada sel usus dengan baik
* Diiktiraf oleh FDA sebagai GRAS (" Generally Recognized as Safe")

BAGAIMANA NURICH LACTO-LITE DAPAT MEMBANTU ANDA?
*Menyingkirkan toksin dalam badan
*Meningkatkan metabolisme utk mengurangak beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu Melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin

CARA PENGAMBILAN

Campurkan 1 bungkus Nurich Lacto-Lite ke dalam 200ml air bersuhu bilik, jus buah-buahan atau minuman lain, sebungkus setiap pagi dan malam.


RM158.00 (25 SACHETS X 6G)
  penghantaran percuma ke seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak

UNTUK TEMPAHAN 
hubungi najwa 0142447741

SAYA mencari AGEN diseluruh Malaysia. Hubungi 0142447741 sekiranya berminat...

"Apa yang anda makan HARI INI Untuk kesihatan anda HARI ESOK"
Fahamilah apa yang badan anda PERLUKAN....

Berminat? Jom isi oder form ini =)

ORDER BOLEH DI BUAT DI SINI

NAMA *
NO TELEFON *
EMAIL FB *
ALAMAT UNTUK PENGEPOSAN *
ITEM YANG INGIN DIBELI *
-CODE, SAIZ,WARNA DAN PCS @
NAMA ALBUM DAN PIC NO
HARGA KESELURUHAN BAGI TEMPAHAN SAYA
**SEMENANJUNG MALAYSIA FREE DELIVERY SABAH/SARAWAK ADD RM10 SINGAPORE & BRUNEI ADD RM35
SAYA AKAN MEMBUAT PEMBAYARAN DI AKAUN NAJWA BT MAT LASAH:
TEMPOH PEMBAYARA
Saya sabar menunggu 1 MINGGU selewat2nya produk dihantar selepas membuat pembayaran:
 YA! SAYA FAHAM!! 
Saya setuju bahawa jaminan duit TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN tetapi saya boleh menukar dengan ready stok :
 SETUJU 
Powered byEMF HTML Form
Report Abuse